Format Kitap
Barkod 9786254067044
Yayın Tarihi 2021-01-01
Yayın Dili Türkçe
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 166
Kapak Karton
Kağıt 1.Hamur
Boyut 160 X 235

Emeği Geçenler :
Yazar   : Susan M. Brookhart

Eğitimciler, öğrencilerin üst düzey düşünmelerinin önemli olduğunu biliyor. Peki üst düzey düşünme nasıl bir şeydir? Farklı branşlardaki öğretmenler bunu nasıl belirleyebilir? Yazar, danışman ve geçmişte bir sınıf öğretmeni olan Susan M. Brookhart bu soruları yanıtlıyor ve dahası öğrencilerin, öğretim programlarında vurgulanan bu karmaşık düşünme türünü gösterip göstermediğini belirleyebilmeleri için öğretmenlere basit ve kullanışlı bir rehber sunuyor.
Brookhart, durum belirlemenin genel ilkeleri ve üst düzey düşünmeyi belirlemenin ilkelerine değinerek başlıyor. Ardından, sık kullanılan taksonomilerin basamakları ışığında üst düzey düşünmenin farklı yönlerini tanımlayıp açıklıyor ve aşağıdaki alanlarda durum belirlemenin nasıl yapılabileceğine ilişkin bir rehber sunuyor:
- Analiz, değerlendirme ve yaratma - Problem çözme
- Mantık ve akıl yürütme - Yaratma ve yaratıcı düşünme
- Muhakeme
Kitapta, Ulusal Eğitsel Süreçlerin Belirlenmesi'nden (NAEP) ve sınıf öğretmenlerinin hazırladığı çoktan seçmeli ve açık uçlu maddeler ile performans görevlerinden örnekler verilmiştir. Okuyucular, öğrencilerinin gelişimini izlemede biçimlendirici durum belirlemeyi ve puan vermek için değer biçici durum belirlemeyi nasıl kullanacaklarını öğrenecekler.
Tüm branşlardan ilkokul, ortaokul ve lise öğretmenlerini hedefleyen Sınıfınızda Üst Düzey Düşünme Becerilerini Nasıl Belirlersiniz?; artan bir öneme sahip olan öğrencinin okuldaki -ve hayattaki- başarısı ile ilgili temel bir öz geçmiş, sağlam öneriler ve özenli bir anlayış sunmaktadır.

devamını oku..
Kategori : Eğitim
% 15
indirim
20.40
Liste Fiyatı : 24.00
Kazancınız : 3.60
Stokta yok
Favorilere Ekle